Tento úvodní článek bude sloužit spíše jako referenční příručka a v dalších článcích bude vše podrobně popsáno.
2D režim |
Esc | vyvolá hlavní menu |
F6 | Zobrazí seznam s počty nepřátel v mapě |
F7 | Zobrazí nápovědy "sector tags"s |
F12 | Sejme obrazovku pozn. šipka musí být mimo místnosti |
A | Přiblížení |
Y(z) | Oddálení |
T | Lo-tag |
B | Způsobí neprůchodnost zdí |
C | Oblouk |
P | Zbarvení podlahy a stropu |
G | Nastavení hustoty mříky |
H | Hi-tag |
L | Změna barvy kurzoru bílá=nelze vytvořit místnost |
s | Vloží objekt |
Mezerník | pokládání bodů |
Insert | pokládání bodů na ji vytvořené zdi |
Delete | vymaže objekt, na který ukazuje kurzor |
ALT+F | Příprava k naklánění |
3D režim |
Numerický ENTER | Přechod do 3D režimu a zpět |
S | vloí objekt |
V | Přechod do seznamu textur dvojstisk--->úplný seznam |
ALT+P | zadate číslo a zeď se zbarví |
P | Paralaxa |
Page up | Zvedne strop |
Page down | Sníží podlahu/strop |
Numerické šipky | Změna měřítka textur |
R | Otáčí texturu |
A | Stoupání |
Z | Klesání |
T | Nastavuje průhlednost |
M | Vytvoří plochou zeď |
H | neprůstřelná zeď |
CAPS LOCK | Rychlé stoupání/klesání, udržení výšky |
[ a ] | Naklánění stropu a podlahy |
CTRL+G | V seznamu textur---> přesun na zadané číslo textury |
, a . | Otáčení objektu |