Duke Nuken 3D
Tvorba map

Přidat článek


Základy ovládání BUILDu

Tento úvodní článek bude sloužit spíše jako referenční příručka a v dalších článcích bude vše podrobně popsáno. Co musíme udělat před spuštěním? 1. Koupit si myš. 2. Rozbalit BUILD do adresáře, kde ...
LM Počet komentářů: 22004-04-02

Základy vytváření map v BUILDu

Úplné základy - místnosti Po spuštění souboru BUILD se ocitáme před mřížkou - naší budoucí mapou. Ke tvorbě mapy potřebujeme myš a načtený ovladač. Myší najedeme na souřadnice, kde chceme začít se...
LM Počet komentářů: 12002-05-07

Základy vytváření map v BUILDu II

Naklápění podlah Jak sklopit podlahu tak, jako je například v prvním úrovni? Jednoduše: Pomocí kláves [ a ] můžete naklánět podlahu i strop. Většinou je vak někde chyba naklání se to tam, kam nemá...
LM Počet komentářů: 02002-02-13

Základy vytváření map v BUILDu III-speciální stěny

V tomto článku se zaměříme na vytváření stěn se zvláštními vlastnosti. Možné vlastnosti stěn: barva a textura průhlednost (3 stupně průhlednosti) průchodnost prostřelitelnost a silová pol...
LM Počet komentářů: 62003-02-10

EDITAR

Pozn autora: tento článek jsem našel doma vytisklý a pouze jsem ho zdiditalizoval. Bohužel už nezmán původního autora. Editar je program na vládání vlastních textur do vlastních map. 1. I...
LM Počet komentářů: 22004-02-23



Web duken3d.wz.cz